اولین روز

من ونی نی

نی نی من الان دقیقا 5ماه و23 روزشه سه چها روز به خاطر اینکه زیادی گرسنه بود بهش حریره بادام دادم امروز تازه یاد گرفته دنده عقب میره خیلی خنده داره باسنش رو میده بالا و به جای اینکه بره جلو میره عقب در ضمن نی نی میتونه به طور پیوسته کلمه با  روتکرار کنه بابابابابابا اینطوری

از امروز میخوام هر پیشرفتی داشت اینجا واسش بنویسم تا وقتی بزرگ شد انشاا... بخونه ولذت ببره



نظرات شما عزیزان:

دانیال
ساعت11:56---4 بهمن 1390
ایشالا که نینیتون زیر سایه ی پدر و مادرش بزرگ بشه.این پیام رو هم حذف نکنید که به عنوان اولین پیام وبلاگش بخونه.



نی نی کوچولو من اسمتو نمیدونم.اما اسم من دانیال و ساکن اصفهانم،الان که دارم واست پیام مینویسم 19 سالمه.یعنی هروقت این پیامو بخونی اگه زنده باشم 19 سال ازت بزرگترمپاسخ:ممنونم دانیال جون خوشبحال مامانت که یه پسر 19ساله داره کی همایون من هم سن تو بشه وبلاگ خوبی داشتی بازم بهت سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,ساعت11:33توسط هما | |